2/15/2011

FAULES D’ISOP I LAFONTAINE

Primer de tot he començat la classe demanant els nins si qualque pic havien llegit una faula i qualcuns han dit que sí. A aquests nins que ja havien llegit faules abans els he demanat que expliquessin què eren les faules però no han sabut contestar. Així que he començat la meva classe explicant què són les faules i seguidament he passat a llegir el recull de faules que havia seleccionat per ells. El procediment que he fet servir a estat el següent:

1r) He tret de la bossa dels noms, el nom d’un/a alumne/a perquè aquest llegís. Havia pensat fer-ho així perquè normalment els nins no volen llegir en veu alta però avui m’ha passat tot el contrari, tots volien llegir. Així que de totes formes vaig fer una bona elecció triant aquesta tècnica perquè així he evitat conflictes, d’aquesta manera només llegeix la persona a qui toca per sorts.
 
2n) La persona elegida ha llegit la faula i seguidament hem fet un petit resum contant el que havien entès i què pensaven que podíem aprendre de la faula. Sempre hi havia vàries opinions i per això no tots tenien raó.

3r) Després d’escoltar el que els alumnes pensaven, he procedit a llegir la moralitat de la faula. Aquesta moralitat, depenent de cada cas, m’ha servit per fer un poc de reflexió amb ells i els estudis o les relacions amb els companys de classe.
El powerpoint que vaig crear el podeu veure al següent enllaçhttp://www.slideshare.net/Mariajooooo/faules

No hay comentarios:

Publicar un comentario