2/15/2011

EL SOBRE MISSATGER

, Per realitzar aquesta activitat vaig utilitzar un sobre gran al que vaig posar amb lletres vermelles: “El sobre missatger”. Aquest sobre el vaig dur a infantil a una mestra amiga de la meva tutora que va acceptar en fer nos la petició i que després anéssim a contar-li el conte.

Les passes que vam seguir per fer aquesta activitat van ser les següents:
a)      Els nins d’infantil sol·liciten als més majors que els hi contin un conte.
b)      Els nins de cinquè A, amb la meva ajuda, elegeixen un conte d’entre tres que els vaig proporcionar adequats a l’edat dels infants d’infantil.
c)       Es reparteixen els personatges i tots junts decideixen fer titelles per representar-los.
d)      Fan titelles amb calcetins i assagen dos pics.


 

e)      Van a presentar el conte i els hi vaig gravar amb la càmera per penjar el vídeo a youtube. Per poder veure el vídeo heu d’anar a Youtube i posar “Titelles al CEIP Xaloc (Peguera)” o directament mitjançant aquest enllaç: http://www.youtube.com/watch?v=1NP_GjQfwQs. Aquesta gravació va ser a la classe, quan fèiem l’assaig perquè vaig pensar que després amb els nins d’infantil i gravant-los es posarien molt nerviosos.  


Per a realitzar aquesta activitat el nins van seguir l'explicació que els vaig fer amb un powerpoin que podeu veure al següent enllaç: http://www.slideshare.net/Mariajooooo/obra-amb-titelles

No hay comentarios:

Publicar un comentario